Referenssi
”Sarita on visionääri ensiluokkaisilla operatiivisilla kyvyillä. Hänellä on kyky hahmottaa suuret linjat ja liiketoimintakentän moniliitoksisuus sekä suppiloida tästä näkymästä niin strategiset kuin operativiiset kehittämistoimet. Minulle Saritaan ruumiillistuu lausuma ”jalat maassa ja pää pilvissä” – kohti suuria unelmia konkreettisen ja kädet savessa tekemisen kautta.”
Paula Enström, toimitusjohtaja, Agenssi Oy
Referenssi
”Saritalla on rohkeutta ajatella totutuista kaavoista poiketen. Hän ajattelee asioita uudella tavalla ja tarttuu tekemiseen. Olemme toteuttaneet yhdessä monta eri kulttuurin ja johtamisen kehittämishanketta. Alusta asti niitä on kuvannut innostus, innovatiivisuus ja tekemisen meininki. Saritan vahvuuksina on erityisesti ihmisten innostaminen ja sitouttaminen uuteen ja tuntemattomaan.”
Makke Leppänen, liiketoimintajohtaja, Corendo Oy

Yrityskulttuurin kehittäminen
Uudenlainen yrityskulttuurin huomioivan mallin kehittäminen perinteisten kehityskeskustelujen tilalle. Mallin avulla voidaan mitata ja johtaa suorituksen lisäksi organisaatiokulttuuria, yhteistyö- ja viestintätaitoja sekä arvojen mukaista tekemistä.













Työyhteisöviestintä
Viestintäkoulutukset työyhteisöille – miten toimia ja viestiä tuloksellisesti useiden työntekijä-, asiakas- ja sidosryhmien kanssa.













Yritysten digitalisaatio
Miten yhdistää modernit digitaaliset työkalut parhaisiin henkilöstöjohtamisen ja viestinnän käytäntöihin.













Johtaminen
Esihenkilöiden johtamis- ja viestintätaidot, esihenkilövalmennuksia, ”esihenkilöt strategiavaikuttajana”, kriisiviestintä













Liiketoimintastrategia
Strategiatyön kehittäminen, ketterä strategiapäivitys, strategian käytäntöön vieminen organisaatiossa, sisäisten valmentajien valmennus.













Yritysten arvot ja toimintamenetelmät
Yhteisen kulttuurin ja arvojen määritteleminen henkilöstöä osallistavin menetelmin.













Muutosjohtaminen
Toimintakulttuurien yhteensovittaminen ja viestintä muutostilanteissa, esimerkiksi yritysostojen yhteydessä, transformaatioissa tai organisaatiouudistuksissa.













Medianäkyvyys
Henkilöstön brändilähettilästoiminnan käynnistäminen, medianäkyvyyden kasvattaminen, yrityksen mediaedustajien valmennusta













Henkilöstöstrategian laatiminen
Henkilöstöstrategian ja käytäntöjen rakentaminen työsuhteen elinkaaren eri osa-alueisiin.













Työntekijäkokemus
Työntekijäkokemuksen vahvistaminen kilpailutekijäksi













Asiakaspalvelukoulutukset ja toimintamallit
Asiakaspalvelukoulutuksia, telesales-toimintamallien luominen, uusasiakashankinta.













Yrityskoulutukset ja prosessit
Asiakaspalvelukoulutuksia, telesales-toimintamallien luominen, uusasiakashankinta.
Virtuaalifasilitointi ja esiintymiskoulutukset.
Referenssi
”Olen tutustunut satoihin yrityksiin. Lempihaastattelukseni on jo kauan sitten noussut henkilöstöön ja ihmisiin (people, HR) liittyvät haastattelut ja aina opin lisää. Erityisen paljon opin, kun sain sinun kanssasi keskustella Sarita.”
Tom Essen, Supply Chain Management Professional